Vrijdagavond, damavond, clubavond!

Zoals velen weten is al jaar en dag de vrijdagavond de clubavond van damclub RDC. In 2023 willen wij kijken of het ons gaat lukken om een aantal volwassenen zover te krijgen dat RDC hun club wordt. Dit gaan we doen onder de paraplu, Vrijdagavond, damavond, clubavond! Of als je de avond vergeet: vrijdag, damclub!

De eerste werving vindt meteen de eerste vrijdagavond van 2023 plaats. Het jaarlijkse nieuwjaarstoernooi, waarbij we alle leden vragen een introducee mee te nemen. Aansluitend willen we in de maanden januari en februari wekelijks op vrijdagavond een proefperiode organiseren voor nieuwe leden.

Na een voor velen moeilijke en toch ook eenzamere periode door alle Corona perikelen, lijkt ons dit een mooi moment om onze sociale en gastvrije club te ontdekken. Dammen is eenvoudig te leren, maar herbergt een schoonheid en diepgang die het ontdekken waard zijn. Puzzelen, ontdekken en samen iets creëren is elke week weer een leuke sociale uitdaging. Een kunstwerk maakt men in de regel alleen, een mooie dampartij maakt men samen!

Heeft u interesse, dan kunt u zich aanmelden. Voorlopig via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wilt u meer informatie ook geen probleem. Stuur een mail of kom gewoon gezellig langs op vrijdagavond vanaf 20:00 in de Wilhelminaschool, Kerkstraat 21, 2231 CX Rijnsburg. En onthoud!

Vrijdagavond, damavond, clubavond!