De regels zijn verder versoepeld en dat betekent dat wij ook dit jaar weer het Open ZomerRabokampioenschap kunnen spelen. We starten aanstaande vrijdag 2 juli, maar ook later deze zomer aansluiten is geen probleem.

We spelen organiseren het toernooi voor de 31e keer. Er wordt gespeeld volgens het “zwitsers” ratingsysteem. De reglementen van de KNDB zijn van toepassing. De wedstrijdleiding behoudt zich het recht voor om spelers in te delen in een hoofd- of eerste klasse. Ook dit jaar er is weer het inmiddels bekende 'bonuspunt': Indien u twee of meer keer afwezig bent, krijgt u een compensatie van een punt. Iedereen is van harte welkom. We zijn blij dat wij dit jaar weer spelers van buiten onze vereniging mogen uitnodigen, dus zegt het voort!